onsdag 30 maj 2012

hjälp!

Har bett maken att formatera om datorn vilket han vänligen gjorde. Men...nu hittar jag inte någonting och fattar inte hur jag ska föra över bilder från mobilen...alla lösenord är borta...bilder försvunna och ja en ren katastrof måste jag säga. I alla fall en lite stund tills allt har hittats och program är installerade igen. 
Under tiden kan jag inte visa några bilder men tipsa om en app till mobilen som jag tycker är lite trevlig. Sidan jag tipsat om förut, Ceramic arts daily, har en app som heter Daily clay. Bara namnet får en ju att le. Med den i mobilen får du en ny bild varje dag på spännande keramiska föremål. Med gratisversionen får man stå ut med lite reklam och ett begränsat antal bilder som kan visas åt gången men nog så roligt. Man kan också spara sina favoriter för framtida behov av inspiration!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar