torsdag 4 oktober 2012

monterbygge

Idag har jag gjort två saker jag aldrig gjort förut. Farit förbi Skellefteå och fortsatt norrut till Luleå och byggt monter på Hantverksdagarna på Arcus Hallarna. Hela helgen ska jag spendera på nämnda plats och förhoppningsvis kränga lite av alla sakerna jag har med mig. Om du befinner dig i krokarna kom och hälsa på i monter 117 där jag och agraff design huserar.
monterbygge del 1: färg på väggarna

monterbygge del 2: ljus

monterbygge del 3: hyllor
monterbygg del 4: mat
monterbygge del 5: saker

1 kommentar:

  1. Ibland undrar man varför man jobbar så hårt med att få det fint när andra bara slänger ut ett ostruket lakan på ett schabbigt bord?! Och sedan till vilken nytta? Inte många som lättade på plånboken idag inte!!! Hoppas det blir bättre i morgon.

    SvaraRadera