torsdag 13 december 2012

besvikelse

Jaha. Årets första julmarknad, en totalförlust. 

Mitt bord var i alla fall väldigt snyggt (om jag får säga det själv!) och jag hade en trevlig utsikt (häst släde är väldigt mycket jul) även om summan av två dagars frysande ligger på minus. 

Här kommer några fler bilder på bordet och utsikten.





Nya tag på lördag då jag ska stå på Pilgatans Julmarknad. Då får jag stå inomhus (slipper frysa). Du hittar mig på Galleri Verklighetens gårdshus på Pilgatan 16.

3 kommentarer:

  1. Tråkigt att du fick gå med förlust!
    Jag tycker iallafall väldigt mycket om din prickiga vita kanna och muggar -vad är det som gör prickarna, leran eller glasyren?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, inte är det en rolig erfarenhet inte men jag misstänker att jag inte är ensam om den.
      Roligt att du gillar kannan. Den är drejad i en lera med lava vilket ger den härliga prickigheten.

      Radera
  2. Jag förstår att det inte känns så himla kul, men du gör jättevackra saker och det ser proffsigt ut. Huvudsaken är kanske att man själv också lär sig något på resan. Jag tycker dina pillerburkar är jättefina. Jag har en burk i emalj som påminner mycket om den, en favoritburk faktiskt, som jag hittade på loppis för en femma. De kallas cloisonné tror jag. Hälsningar Maria

    SvaraRadera